BLOG
To brand idenity ή αλλιώς η οπτική ταυτότητα ενός ξενοδοχείου ή τουριστικού καταλύματος περιλαμβάνει έναν συνδυασμό οπτικών, λεκτικών και βιωματικών στοιχείων που αντιπροσωπεύουν τις μοναδικές ιδιότητες, αξίες και προσωπικότητα του. Αυτά τα στοιχεία συνεργάζονται για να δημιουργήσουν μια σταθερή και αξέχαστη εντύπωση στο μυαλό των επισκεπτών και να διαφοροποιήσουν το ξενοδοχείο σας από τους ανταγωνιστές του.
Τα βασικά στοιχεία που ορίζουμε είναι τα εξής:
Ονομασία & tagline: Το όνομα του ξενοδοχείου σας πρέπει να είναι αξέχαστο, εύκολα αναγνωρίσιμο και να αντικατοπτρίζει το brand και γενικότερα την εικόνα του ξενοδοχείου. Με την ίδια λογική και για ενίσχυση της ονομασίας του ξενοδοχείου ορίζουμε λεκτικά και το tagline πρέπει να είναι συνοπτικό, αξιομνημόνευτο και να ενισχύει την τοποθέτηση στην αγορά (brand positioning) του ξενοδοχείου.
Λογότυπος: Ένα διακριτικό και αναγνωρίσιμο σύμβολο ή σχέδιο που αντιπροσωπεύει το ξενοδοχείο σας και την επωνυμία του. Ο σχεδιασμός λογοτύπου πρέπει να αποδίδει την προσωπικότητα, τις αξίες και τα μοναδικά χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου και είναι η απαρχή για ένα ολοκληρωμένο γραφιστικό concept, μια αφήγηση ιστορίας. Το σχεδιαστικό του ύφος του καθορίζεται από το σύνολο του brand.
Τυπογραφία: Οι γραμματοσειρές και τα τυπογραφικά στυλ που χρησιμοποιούνται στη γραπτή επικοινωνία του ξενοδοχείου, συμπεριλαμβανομένων της σήμανσής του χώρου, του υλικού marketing σε έντυπη ή ψηφιακή μορφή. Η ίδια φιλοσοφία θα συνεχιστεί και στον σχεδιασμό & κατασκευή της ιστοσελίδας. Η τυπογραφία πρέπει να είναι συνεπής με την προσωπικότητα του του συνόλου brand.
Παλέτα χρωμάτων: Με προσεκτική έρευνα και συνεργασία γίνεται η επιλογή ενός συνόλου χρωμάτων για να αντιπροσωπεύουν την οπτική ταυτότητα του ξενοδοχείου και να προκαλούν συγκεκριμένα συναισθήματα ή συσχετισμούς. Η χρωματική παλέτα θα πρέπει να είναι συνεπής σε όλα τα σημεία επαφής, από το υλικό marketing & τις εκτυπώσεις, το website, τα social media μέχρι τις εφαρμογές σε εσωτερική διακόσμηση του ξενοδοχείου.
Εικόνες και γραφιστικός σχεδιασμός: Ένα σημαντικό στοιχείο στην απόδωσει μια κολτούρας στην οπτική επικοινωνία είναι οι φωτογραφίες, εικονογραφήσεις και τα μοτίβα που χρησιμοποιούντα. Όλα τα στοιχεία πρέπει να αντικατοπτρίζουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου και να απευθύνονται στο κοινό-στόχο που αποσκοπούμε.
Εμπειρία το Brand: Η συνολική εμπειρία των επισκεπτών στο ξενοδοχείο, από το σημείο πριν το επισκεφθούν μέχρι και την άφιξή τους πρέπει να είναι σε υψηλά επίπεδα και συμπεριλαμβανει την οπτική επικοινωνία μέχρι την ατμόσφαιρα, του στυλ εξυπηρέτησης, των ανέσεων και του σχεδιασμού. Έτσι δημιουργεί μια αξέχαστη εντύπωση που ενθαρρύνει τους επισκέπτες να επιστρέψουν και να αγαπήσουν το δικό σας brand.
Brand Guide Line: Ουσιαστικά είναι το που περιγράφει τους κανόνες και τις οδηγίες για τη χρήση των στοιχείων ταυτότητας της επωνυμίας του ξενοδοχείου με συνέπεια σε όλα τα σημεία επαφής. Ο οδηγός βοηθά στη διατήρηση μιας συνεκτικής εικόνας και διασφαλίζει ότι όλα τα μέλη του προσωπικού και οι εξωτερικοί συνεργάτες κατανοούν και συμμορφώνονται με τα πρότυπα επωνυμίας του ξενοδοχείου.
Σχεδιασμός & Κατασκευή Ιστοσελίδας: Iδιαίτερη βαρύτητα για την συνέπεια του Brand Identity είναι ο σχεδιασμός & η κατασκευή ιστοσελίδας. Στην iframe δίνουμε έμφαση τόσο στον σχεδιασμό όσο και στην μελέτη της περιήγησης ώστε να δημιουργήσουμε μια ξεχωριστή εμπειρία στον επισκέπτη της ιστοσελίδας σας, με την δυναμική της εικόνας και της δράσης μέσα από την ιστοσελίδα.
Μια καλά σχεδιασμένη οπτική ταυτότητα ξενοδοχείου όχι μόνο δημιουργεί μια ισχυρή και αξέχαστη εντύπωση, αλλά συμβάλλει επίσης σε μια συνεπή και συνεκτική εμπειρία επισκεπτών που οδηγεί στην αφοσίωση των πελατών.