VIEW
BLOG

Σχεδιασμός λογοτύπου... ή μήπως όχι μόνο;

Σχεδιασμός λογοτύπου… ή μήπως όχι μόνο;

Η εταιρική ταυτότητα είναι μια κρίσιμη πτυχή οποιασδήποτε επιχείρησης, καθώς είναι αυτό που την ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές τους και βοηθά στη δημιουργία ενός συνεπούς και αναγνωρίσιμου brand. Ενώ ένα λογότυπο είναι ένα σημαντικό συστατικό της εταιρικής ταυτότητας, είναι μόνο ένα κομμάτι του παζλ.

Συνεπώς αυτό που είναι απαραίτητο δεν είναι ο σχεδιασμός απλά ενός λογοτύπου αλλά ένας ολοκληρωμένος σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας. Ουσιαστικά  Περιλαμβάνει όλα τα οπτικά και μη οπτικά στοιχεία που συνθέτουν την ταυτότητα ενός brand, συμπεριλαμβανομένων των συνδυασμών χρωμάτων, της τυπογραφίας, του στυλ φωτογραφίας, του σχεδιασμού της συσκευασίας και πολλά άλλα.

Στην iframe σίγουρα θα σας βοηθήσουμε στη δημιουργία ενός σχεδιασμού εταιρικής ταυτότητας, όντας ένα γραφείο που έχει εμπειρία στην ανάπτυξη ολοκληρωμένων στρατηγικών για τα brands. Αυτό περιλαμβάνει τη διεξαγωγή έρευνας σχετικά με το κοινό-στόχο της εταιρείας, τους ανταγωνιστές και τις τάσεις του κλάδου για να διασφαλιστεί ότι ο σχεδιασμός που προκύπτει αντικατοπτρίζει με ακρίβεια τις αξίες, την προσωπικότητα και τους στόχους της εταιρείας/επιχείρησής σας.

Εκτός από στοιχεία οπτικού σχεδιασμού, ένας σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει έναν πλήρες οδηγό για τον τρόπο παρουσίασης του brand σε όλα τα μέσα, από έντυπη και ψηφιακή διαφήμιση έως καμπάνιες marketing μέσων κοινωνικής δικτύωσης κ.α. . Αυτές οι κατευθυντήριες γραμμές διασφαλίζουν τη συνέπεια στην οπτική επικοινωνίας της επιχείρησής σας με το κοινό της, κάτι που είναι κρίσιμο για την εδραίωση της αναγνώρισης της επωνυμίας και την οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τους πελάτες.

Συνολικά, η σχεδίαση της ολοκληρωμένης εταιρικής ταυτότητας είναι πολύ περισσότερα από έναν απλό σχεδιασμό λογοτύπου και μια συνεργασία με την iframe μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν μια ολοκληρωμένη στρατηγική που θα ενισχύσει το brand σας και θα σας ξεχωρίσει σε μια πολυσύχναστη αγορά.